سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی تعریف میکرد :
توی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟
گفتم: الحمدلله ....
یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!...
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله ....

خخخخخخخخخخخخ...



 

از پسره پرسیدم چرا موهات سیخ سیخیه؟ گفت یکیشون سفید شده بقیه به احترامش 

وایسادن به خدا تو زندگیم اینقد قانع نشده بودم...



دختره قیافش شبیه واشر سرسیلندر پیکانه اونوقت کامنت گذاشته:

 کسى را دوست دارم که قبل از اینکه ظاهر زیبا و فریبنده ام را بخواهد قلب شکننده ام را دریابد  

 

آنوقت ظاهر زیبایم که هیچ دنیا را به زیرگامهایش خواهم ریخت یعنى اگه من این اعتماد به نفس رو داشتما با مگس کش به اسراییل حمله میکردم!................والا!!! 

 

 

 

 

داشتم چت میکردم !!

پسره گفت خوبی جیگر؟؟؟؟

   گفتم خوبم سیرابی

!!!! دیگه جواب نداد  !!

 تبعیض بین اندام های بدن کار خوبیست؟؟؟؟آیا  ؟چرابا احساسات من بازی کرد؟؟؟؟

 

 

 

 

 

به بعضی از این پسرام باس گفت شما شلوارتو بکش بالا

 پرچم بمونه واس مرحله بعد

! آرررره   :-) ))))



امروز امدم به یکی بگم غصه نخور ، بدهی واسه مرده بعد یه لحظه     

زیر ابروهاشو دیدم و گفتم خدا بزرگه خواهر درست میشه

 



سر امتحان به دختره میگم :برسونیا   !

 میگه : چیرو؟

   گفتم...سلام گرممو به عمت...دیییییییییی... 

   


 

به بعضی از این دخترا باید گفت عزیزم برو  

 صورتتو بشور دو دقیقه‌اومدیم خودتو ببینیم...

 

 

 

 

  

امروز صبح از خواب پاشدم 

. از خودم سوال پرسیدم که من کجام؟؟؟؟؟؟؟

 بعد یکم دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو مرتب کرده!!!

 

 

 


 

 

 

خدا رو شکر دستشوییهای امریکا و کشورهای اروپایی قسمت زنونه و مردونه جداست وگرنه... 

  یه عده روشنفکر تو ایران میگفتن در دستشویی های ما ازادی نیست!!!


 

 


 

 

 

 






تاریخ : چهارشنبه 93/9/19 | 10:18 عصر | نویسنده : niloo | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.